first thing in the morning

hello dear.
jäävligt najs att det kommit in lite mer kommentarer här på the blog. man blir allt glad :) så jag summerar ett tack till alla sweetiepies! ni är gorgeous. 

annars händer inte så mycket. varit på stan bara för att vara på stan och kommit hem. köpte lite lösgodis och aa, nu sitter jag här. jag gör inte så mycket om dagarna. jag gillar det. bara slappa gärnet. visst? känna auran av ingenting. 
fast det är ju inte bara slapp i min värld. lite hejbabadula måste man ju ha också, annars blir det ju långtråkigt. visst? 







million faces-paolo nutini


Kommentarer
Postat av: Anonym

första bilden är riktigt klassiskt snygg!

keep doing ya thing. uppdatera ofta - i like ur blogg!

2008-12-30 @ 01:12:23
Postat av: ernstr

paolo nutini = grym!

2008-12-30 @ 17:25:06
Postat av: Alicia

jamen tackar :)

paolo nutini är underbar!

2008-12-30 @ 17:51:35
URL: http://acoco.blogg.se/
Postat av: ernstr

ja, och hans pappa är ju italienare, vilket bara gör saken bättre :) gott nytt år, förresten!

2008-12-31 @ 14:01:30
Postat av: Cornelia

grymt snyggt!

2008-12-31 @ 14:04:33
URL: http://corneliacorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0