my day

vaknade, åt, sov, städade rummet, bakade kokostoppar, åt mat, satte mig vid skrivbordet, hängde upp en påse, fotade lite, ritade, lyssnade på james morrison. och nu äter jag choklad. ska se en film har jag bestämt. känner för en action. my favourite. eller en fin. dirty dancing 2? hm. jaja. det var det.
och den där julkänslan. ja jag vet inte ärligt talat.
men jag gillar allting iallafall. gillar att det är fullt hus, och att man inte behöver göra ett piss. bara vandra runt och strosa. käka och sova. slappa helt enkelt. älskar mitt hem och min familj. alla samlade imorgon, och det är ju mysigt.
så screw the känsla. jag gillar det ändå.   










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0