jag antar....

har precis kollat klart på the bourne ultimatum. +++++ till hela bunten! ni som inte har sett. SE förfan. bra skit dära.
pustar ut och gäspar. kommer jag att hålla mig vaken till 4? va tror ni? ja/nej?
ni som har följt bloggen och kanske läst det jag skrivit om, och framförallt när, så vet ni att jag börjar vanligtvis bli trött efter 11. kl e lite över 2, och
ni som gissade nej har rätt. (jag vet att syster blev väldigt förvånad och gav en: OJ! var du?! när jag sa att jag och sbabe satt uppe till 4-tiden och kollade på alien filmer) haha. hon är allt lite skoj.
när man nått gränsen till trötthet finns det något som kallas för övertrötthet. då man blir pigg igen. antar att alla har hört talas om den.
mm.
vad är det som händer kl 4 då?
UFC ffs! (alltid undrat vad det betydde, ffs alltså, och för ett halvår sedan viskade någon i mitt öra dess sanna betydelse. till er som fortfarande undrar. for fuck sake.)....min eng e lite si och så, så jag vet inte om jag stavat rätt..
blame ulrika, våran underbara eng lärare.
iaf.... UFC live på tv4sport! massa bra matcher, så jag och mami ska försöka hålla oss uppe.
mm.


mormor har det snyggaste toapappret jag någonsin sett, for real.

om du lämnade mig nu-lars winnerbäck & miss li


Kommentarer
Postat av: Julia

Hej snuttis!

Fina bilder du har på bloggen! (som vanligt..) ;P

Kolla in min blogg så ska du få se nåt roligt.. puss!

2008-12-28 @ 13:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0