Heart of gold

Piss dag.
Mår skit. Men med lite hjälp från vetepåsen så blire en gnutta bättre.
MMMMMMM...
Ska kolla på eagle vs shark som ella lånade till mig. Jermaine Clement från flight of the conchords är en av huvudrollerna där. Han är bäst.
Pratar med sbabe på telen. Hennes örhänge har lyckats fastna i örat och det första jag hörde var:....aa....aaaajjjjjjjj!!! ali mitt ööööraa! med en pipiglitefrustrerandeajröst. hahaha var min respons. Jadu. She's in a trouble. Double trouble.
Nu ska jag tillbaka till att fortsätta göra absolut ingenting.
Nu kommer vi in på ämnet godis. Lösgodis. Det skulle vara gott.
hejhejhej.
21 dagar till julafton.


neil young-heart of gold......vacker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0