PEPSI 2

Tjoo!
Sitter här i soffan i min ensamhet. Det är skönt som fan. Can't wait tills jag är runt 20 kanske?, då jag hoppas och tror, att jag flyttar till en egen lya.
Ah.
Vuxenlivet. Snart. 4 år. 4 år.
Har shoppat lite idag. Ett par skitsnyggajävligtAHskor och en liten fin rosa...vad ska man kalla det..bag?
Ja ni får se sen.
Har väl inte så mycket annat att berätta för er. Ja. Mitt liv är väl rätt så tråkigt just nu antar jag.
Fast jag klagar inte. Nejnej. Men vissa stunder är ju lite dystra........Men somsagt. Det resulterar ju att jag kanske inte har så mycket att berätta.
Nu ska jag läsa VICE och snart kolla på en film. Närmare bestämt My Blueberry Nights!
Senare blir det idol tsm med goda pepparkakor och söder te!
och.......
Jag vill vara vuxen.
Och när tiden är inne, "vuxenlivet", kommer jag kolla tillbaka och tänka "allt var ju så härligt och roligt då"
Ja. Jag förstår er vuxna. Livet som ungdom är roligt och härligt och allt sånt. Fucking sweet.
Men, jag kan inte rå för det. Jag vill vara vuxen.
Jag antar att jag inte är ensam. Eller har jag fel?
Äe...jag kommer nog ändra min åsikt snart. Det är ju trots allt vinter. Vinterdepp.
Jag kan ju uppdatera frågan i sommar.

Bilder från igår!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0