Blah

Jag säger bara blah. Blahblahblah.
Huvudet är proppat med massa antika hit och medeltiden dit.
Känner mig supersmart faktiskt, nu när jag kan det mesta om det vi ska ha på provet. YEY för mig.
Fy, jag känner att bloggen är en gnutta tråkig. Jag bara skriver och lägger in bilder. Jahapp. Innan jag skriver ett inlägg tänker jag alltid: nu ska jag lägga in en video, eller nått annat skoj. Men jag orkar inte. En bättring där kanske? jaaaa...förfan. Vi kör på det.
Annars mår jag bra. Drack ännu en burk Apotekarens Julmust. Fruktansvärt goottt! Julmust in my heart.
Och så är det alltid något med mat. Kan inte sluta skriva i typ VARJE inlägg, "idag har jag käkat, nu ska jag käka, drack precis, åt precis, är fett mätt, är hungrig...." vafan. Intebraintebra.
Löjligt.
haha.
Jaja.
En annan skoj grej är att på onsdag ska jag och ngra in the class, iaf jag och ella stå som fackelbärare åt filmfestivalen. Vi ska stå där med svarta luvor och guld i hela fejjan på kvällen. Ballt!.....men kallt.
Äsh, det blir en kul grej.
Bara att dra på moonbootsen och dunjackan då!
haha...nje kanske inte.
Jag är alldeles för trött....och en gnutta hungrig
hahah, jag är allt lite rolig och hopplös. 
Nu callar jag for the night. Sov gött! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0