Jahapp viiiiiiiiiiiiiideo

Den första videon är 2 sköna tjejer som heter Vanessa och Zenobia. Zenobia gör en kick i slutet som vi kallar "xena-krigarprinsessan" haha. Så skön! (min röst låter inte så, detta var jaresnack och peddobjörnsnack)
Den andra är när jag gjorde min lilla dans hemma. Ja....jag kan ju säga att jag övar ju fortfarande på mitt stoneface! lite svårt dedär. Men eftersom jag inte har dansat på riktigt på ett bra tag, och inte utvecklats, så blir det min ursäkt. (Liiiite tveksamt)....höhö Enjoy! (jag improviserar också...inte världsklass. Men ni kommer få se mer och kanske en gnutta bättre!)..och efter att ha sett den ett antal gånger så ser jag nu att jag är sämst. Usch!.
Det tog mig typ en timme att ladda upp filmen och det är ärligt talat den enda jag har. Så jag lägger upp den ändå.




Kommentarer
Postat av: Julia

Haha din dans e så söt att jag smäller av! :D För det första: du ju sjukt grym för att du överhuvudtaget vågar! För det andra: Jag skulle aldrig klarat av att hålla facet! För det tredje: Keep rockin dude! (vill gärna se lite hiphop o ragga!) Pöss!

2008-11-21 @ 00:46:42
Postat av: yoji

Damn, hon med röd väska är snygg

2008-11-21 @ 06:24:09
URL: http://yoji.blogg.se/
Postat av: Alicia

Julia-Tack baby, men usch så det är hemskt. Jag ursäktar mig hela tiden, jag vet. haha, men jag kan bättre.

yoji-Hon är fabulous! och hon är singel!

2008-11-21 @ 14:27:31
URL: http://acoco.blogg.se/
Postat av: Zenobia

DAMN i rather see u in my bed shakin that thang! du är riktigt talented girl! önskar att jag kunde dansa lika bra som du! ser dig i step up filmerna. och det är sanning



Tack "yoji" :)

2008-11-21 @ 15:17:53
Postat av: Alicia

Men tack sweetheart! verkligen. haha we'll see about that! ;)

<3

2008-11-21 @ 18:40:31
URL: http://acoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0