Öh............

Jag har ju inte ens pluggat idag och är hur trött som helst. Åt på en pytteliten känd pizzeria på st. eriksplan där de har enoooorma pizzor! mätt?, ja.
Och fy, min blogg är fultråkigochallmäntblä. Så varför bloggar jag då? Öh....jo för att det är rätt skoj. Men jag har inte kommit in i bloggandet känns det som och layouten är jag inte så nöjd med. Jag har inte hittat min thingy. Och när det är segt med människor som läser så blir det lite torrt. Det är ju för att den är så tråkig! Jag vill själv lägga in mer om grejjer, men har inte haft ngn ork (?!). Lathet. Ändå så sitter jag och klagar på att den är tråkig. Jag är ju lite koko.
Acoco som den heter.
aja....får se om det blir en bättring.
tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0