Time to send someone away

Okej, ni är underbara ni som läser bloggen. Massa pussar till er!
Ska göra klart min powerpointpresentation nu. (WHY) tänker man. Why göra sånt skit?
Ja, för att datakunskap är så himla viktigt. Tydligen. Idag börjar jag 12.40. Skönt va? Ja.. faktiskt. När jag kommer hem så ska jag plugga some matte, och se Prison Break som börjar kl tio! Underbart program detdära....
Aja. Måste fortsätta nu! Ciao bitches








well I think you're crazy!
genomskinligt linne från monki samt tights, halsband och t-shirt no idea, brillor från hm.

Kommentarer
Postat av: Sbabe

må detta vara första komentaren?

jag lovar dig iallafall, i will NOT miss prison break today...i promise you!

2008-11-24 @ 18:56:13
Postat av: elin

snyggasnygga bilder!

2008-11-24 @ 21:04:59
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/
Postat av: Alicia

tacktack!

2008-11-24 @ 23:38:34
URL: http://acoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0