The day before B-day

Grattis Camila som idag fyller 17 år!
Vi hade lite myspys hos mig aa, igår blir det ju, med tårta, godis, läsk och chips. Kalaskul!
Vi dansade lite, lyssnade på musik, pratade, skrattade och aa, en massa sånt! :)
Jag är lite trött nu, och ska snart ta en varm dusch.
Pepparbakningen fick bli imorrn istället, så då får ni se på bullar! Annars så har jag inget planerat förutom att plugga dårå. Ska väl bli chill! Skönt att sova ut iaf. En typisk söndag. Inte sant?
Överväger att kanske titta på ett Flight of the Concords avsnitt innan duschen.......
aa så blir det nog.
Godnatt och sov gott sweeties!


jag..

the cake!

En bakelse. (god!)

Camila blåser ut det ljus som faktiskt sjöng en "happy birthday" låt! (ungefär som ett kort med en sång i)

cami, mercedes, malvina, danight, me

the colorful ladies!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0