Polkagris

Gillar ni mina nya mixer av bilder? såhär kommer det se ut framöver. Jag gillar det.
Snart ska jag färga håret. Jag lyckades köpa en ljusare svart färg istället för en helsvart. Demn. 
Har bara gympa imorgon, sen slutar jag. Mhm. Skönt. 
Tittar halvt på Glamour. Det pogrammet måste ha hållt på i 25 år, en "days of our lives" serie typ, haha. Så patetiskt. Men ändå så kollar man. Alla är dumma i huvudet. Därför klagar jag och irriterar mig på människorna, samtidigt som jag fortsätter att kolla. Mamma "schhhhh"-ar mig varje gång jag öppnar käften. Fy. Haha.  
Planerar att se Rush Hour 2 kl 9 ikväll. Käka något gott och dricka jordgubbste. Ungefär så kommer min kväll se ut =) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0