Friday calm babe

Sitter i soffan och kikar lite i People. Läste om två intressanta filmer som jag vill se. The Duchess och My Blueberry Nights!
The Duchess utspelar sig på 1700-talet och handlar om den glamorösa Georgiana Spencer som blev berömd för sin karisma, skönhet och stora aptit för spel och kärlek. Georgiana spelas av Keira Knightley.
My blueberry Nights handlar om Elizabeth, en sensuell ung kvinna med ett sårat hjärta. Hon ger sig av på en resa, bort från sitt förflutna och möter både vackra platser och olika personer. Skådespelare är bl.a. Rachel Weiz, Jude Law och Norah Jones. 
Igår var en slapp kväll. Jag gjorde en hembakad pizza och tittade lite på Idol och 90210. Sen gick jag och la mig. Jobb idag ju!








Igår köpte jag ju också en tröja från Diana Orving. Weekday hade 50% rabatt på alla märkesplagg.
Jag älskar ryggen på tröjan!, och den kostade bara 250 kr.


Kommentarer
Postat av: ella

sexy tröja baby <3

2008-11-30 @ 23:01:02
Postat av: sbabe

gud vilken pizza...skulle göra vad som helst för den där

2008-12-02 @ 15:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0