winter grey

Vinterjackan är framme. Fy. Jag vill gå i jeansjacka hela året om. Solen skiner ute, men vafan. Jag vill ha värme. Jag vill ha sommar. Ingen kyla. Allt är så grått på vintern. Eller vitt kanske man ska säga. Men allt som allt är det väldigt dystert och grått. Förutom på julen. Då ska jag pynta mitt rum med massa fina julsaker :)
Jag vill ha sommar, sommar = fara till Arvika,Turkiet,Göteborg,Norrland och antagligen lite andra ställen!  
Ska bli kul.
Längtar som fan.
Nu är allt så.......kallt.


- Haha, creepyface!, bild 1.

Kommentarer
Postat av: Josefin

vilka söta bilder! jag läser din blogg! haha är sjuk och behöver nått att fylla ut tiden med så perfeeekt ;)

2008-11-05 @ 15:02:35
Postat av: Alicia

Tacktack :)

2008-11-05 @ 15:30:44
URL: http://acoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0