Att baka en Kaka


-wearing: tröja-gina tricot, tights-lindex, korsettlinne(?)-gåva

Ska pallra mig till danielle snart och vi ska baka något gott. I det här vädret är det ju hur mysigt som helst, eller hur?..
Men först måste jag fixa mig, så off to that nu!
En väldigt bra låt är Death and all his friends med Coldplay! kan rekommendera den fellas.

Fan, håller på att fixa och ändra bloggen hela tiden, kan inte bestämma mig! men den får se ut såhär för tillfället. Skitful faktiskt. Man blir ju galen på skiten, haha..... aja. c ya!

Kommentarer
Postat av: Zenobia

Snygging! saknar dig med lover

2008-10-13 @ 20:38:17
Postat av: Alicia

<3

2008-10-14 @ 06:55:33
URL: http://acoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0