fridayfridayfriday

Hello strangers! Käkar lite godis här i soffan, chillar lite. Snart, eller rättare sagt nu, efter jag skrivit lite här ska jag fixa mig lite smått. Några coola tjejer har fixat en lokal och ska ha fest. Så jag och Stina tänkte checka lite vad som händer därborta!, men sen så måste jag somsagt hem, ska börja jobba imorrn med Bell.
Ja, hur har min dag sett ut annars då?...Jo, den började med ett bip-test, fyfaraooo så jag hatar det testet! Ont i magen får jag alltid efter det, iförsig, allt som har med flåsande att göra gör så jag får ont i magen. Stress kanske?... Sen hade jag engelska, efter gick jag hem. Chillade hemma ett tag, kollade bl.a på ännu ett gossip girl avsnitt, för att sedan åka till slussen. Traskade in på Hm och köpte en jättefin svart klänning. Hittade den på rea för 250 kr. Fyndfynd. Så nu är jag glad =). Ha en trevlig helg nurå, pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0