Hey Ellah


-Bell, Hampus

-Hey Ellah,
- Hey Ali
hahaha
Vi Sitter här i sängen. Lyssnar på Coldplay och äter candy. Vi tänkte beskriva vårat lilla crew i klassen. Nämligen de COOLASTE evah.
Här har vi Ella, en rolig plött som ser lite sådär fransk och söt ut. Stina är söt, kåt och villig!!! haha, nämen hon är bestämd och rolig!..sötgöt, sen har vi Denise. Hon är en cool brutta som gillar coola saker. En liten hippie med dreads, pilutten knutten. Josefin, en sprallig girl. Hon gillar att prata gärnet den tjejen, go. Hampus, en hårdhänt man i sina bästa år. Punkrockah all the way through. Eller näääääääääääääe. (haha) Söta tröjer har han allt. TB, (torbjörn), gör våran dag rolig. Vi kallar honom....................VIKING. (har grundat Viking line och Birka). Mannen bakom latex är en underbar kille. Rar och allt. Ja...där har vi gänget. De sex vännerna och Alicia.
äe. Vi är allt ett bra gäng.

-Jag, Stina, TB 

-Hampus, TB, Denise, Stina

-Jag, Hampus, Ella, Denise, Josefin

haha, galen bild. Fett G.

-Alex
Sen får vi ju inte glömma ALEX. Han är en glad jävel, står där och ler för sig själv. Poängen är att han inte är så glad så ofta. Men när han är det lyser solen starkt. "aaaaaaaahh ahh ah ah ahhhhhhhhh" (auraröst). Han kommer bli nästa Björn Gustafsson. Typ.  

Kommentarer
Postat av: Hampus

Jag är fett med punk!

2008-10-19 @ 18:21:58
Postat av: Alicia

Okejdå, du är punk!

2008-10-19 @ 20:53:36
URL: http://acoco.blogg.se/
Postat av: Hampus

"Hampus, en hårdhänt man i sina bästa år. Punkrockah all the way through. Eller näääääääääääääe. (haha) Söta tröjer har han allt."



Jaha tröjor hahaha, trodde det stog tjejer, jag bah ey wtf!!!!!!!11 lololololroflmao!!!!!!!!!



Ursäkta mig

2008-10-20 @ 22:29:10
Postat av: Alicia

hahaha, mm där ser du. Du ser det du vill se mannen. ;)

2008-10-21 @ 15:23:48
URL: http://acoco.blogg.se/
Postat av: Hampus

Jag har aldrig berättat att jag har dyslexi va?

2008-10-21 @ 15:49:09
Postat av: Alicia

Nä det har du inte, för det skulle jag komma ihåg. Är du seriös?

2008-10-21 @ 18:53:03
URL: http://acoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0