Skiten

Allt bara fuckar sig med den här bloggen. Försöker ändra något, nej då går det inte att ändra, försöker att lägga till något, nä då ser det ut som skit, försöker göra NÅGOT och allt blir bara felfelfel. Har lust att radera skiten. Fruuuuustrerande. Allt ser ju bara ut som blaaj. När man har lagt ner energi på en sak, och det bara blir helt fel och fult och allting, så känns det surt som fan. ÅH. Hur får andra till det? Försöker verkligen, men det ger inget resultat. Sen så suger jag på svenska, skriver massa slarvfel, och när jag ska ändra det, för det stör mig, så går det inte att ändra. Gud så kul. "sitter här systers dator" PÅ?!, ja, jag sitter på datorn. Hela bloggen ser ju annorlunda ut också på andra datorer. Allt som allt så kan hela bloggen ta sig i rumpan. Det var det jag ville säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0