Part of the list

Återigen sitter jag här i soffan. Nu tittar jag på Vänner. haha. Så jävla bra. Jag gillar nog Ross och Phoebe bäst. Men ska  snart surfa in på www.surfthechannel.com och kolla på gossip girl avsnitt! Senare ikväll blir det Prison Break, kl 22. AH vad jag har längtat, och finally kommer det tillbaka. Har inte laddat ner för jag tycker känslan är härligare på tv. Dock vet jag inte om jag kommer hålla mig i framtiden..antagligen laddar jag ner framöver...
Nu ska jag ta och koka lite te, (haha, det låter så gammalmodigt, men med våran fuckade vattenkokare så brister den gammalmodiga känslan ganska så snabbt..), blir nog, hm, "forrest fruit". Vill ha en god bakelse tsm med teet, men nej, jag orkar inte gå ner till matbutiken i samma hus. Told ya att jag var lat..  Sen är ju cashen inte så flowie, så ja, ännu en orsak. Aja, får väl se hur jag gör. Hejsansvejsan sålänge 
.....e han inte lite vacker?


-wearing: Blus-carlings, Tröjklänning-Monki, Jeans-weekday

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja jag tänker åter igen bara säga: Modell.. bli modell!

2008-10-21 @ 02:27:08
Postat av: Alicia

Nemen du, haha seriöst. Tack, men det tror inte att det är min thingy :)

2008-10-21 @ 15:22:40
URL: http://acoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0