och jag drömde om dig igen

hm. det känns konstigt att vara hemma. som om att man inte riktigt är hemma, fast man är hemma. man lägger märke till små saker som egentligen faller naturligt. till exempel. oj, nu ska jag gå och lägga mig. åh, jag kanske ska ta lite te, åh, jag kanske ska gå till mitt rum. och så. miljöombytet är väl nyckeln. från stuga i ingenstans till storstad. och det känns också som att jag har sommarlov. en sommarnatt. folket verkar tro att det är sommar ute iaf, går runt i t-shirtar och jackan hänger och dänger på ryggen. och jag kan inte sluta tänka. pömsig är jag. saknat mina vänner så. ehm. godnatt.
du är speciell.



boopsie daisy's

Kommentarer
Postat av: Ella

Ali är hemma :D<3

2009-04-13 @ 17:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0