oh honey, i really miss you. oh honey, if you could hold me know, cause you hold me, so well. i guess i should know better.

jag hann inte säga det innan. men,  Eternal sunshine of the spotless mind som jag pratade om innan, gick på tv4 film ikväll.
den hade.. ingenting och allt. jag känner fortfarande gråten ligga under ytan. hon var förvirrad och ensam, han var tyst och fundersam.  jag älskar den. mer än så kan jag inte säga. den var allt jag trodde den skulle ha, och lite mer. ni som älskar kärlek. ni som gillar det konstiga, se filmen, eller. läs om den.
gud. underbara saker gör mig galen.
nu vill jag dö på en strand i en säng.
...."meet me in Montauk"




böcker.


tänk.

såhär mörkt var det inte.

snarare såhär ljust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0