hej du

vilken onödig dag. jag sitter mest och gör det jag inte borde göra och är hungrig.
så såg jag att vi inte har dans heller. skit.
aja. jag tänkte visa er lite av mitt lov uppe i norrland.


snö.

rum.

trött.

fluga. (dö)

hundar.

fight.

bok.

i brist på något.

skoter.

handgjorda armband jag och min syster fick.

fönster.

sen kollade jag (eftersom att alla andra kollade) på nyheterna varje dag. både svenska och italienska (även om jag inte fattar språket). men det är en grej jag inte gör här hemma. jag kännar att det kan jag göra sen när jag är vuxen. 
öh, vad gjorde jag mer? typ åt. gått upp 2 kilo. skoj. jag tänker visa den himmelska maten pappa lagade senare! det vattnas i munnen när jag bläddrar igenom bilderna, jag som är så hungrig. så nu ska jag ta en macka. hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0