att älska

hej. ni får se imorrn istället, för det tar faktiskt hela 30 min att fota och redigera och lägga in. något jag gärna gjort om jag orkat att resa min rumpstump från denna stol och gå 5 steg. men icke. håller på att falla ihop lite här i stolen, också något som bidrar till min ryggvärk och den otroligt bekväma hunchbacken. jaja.
istället kan ni ju lyssna på en bra kvällslåt som jag ger er, såhär dags.
snarare en nästan för vacker låt.
ni kommer att gilla den. jag lovar faktiskt det. (för er som redan hört, host, hannah, du måste också höra)
godnatt. hoppas jag hittar min kille framför en fotoautomat.

 




 

Kommentarer
Postat av: Julia

Underbar musik! Tror jag lyssnat 10 gånger nu, haha =) Hur fan lägger man upp en youtubefilm egentligen?? I wanna know!

2009-08-26 @ 00:29:59
Postat av: Alicia

:) fan, jag är så dålig på att förklara..hehe, men. ja. till höger om varje youtubeklipp på youtube står det "ombed" tror jag, kopiera den länken, och tryck på den lilla html knappen när du skriver ett nytt inlägg, klistra in "ombed" länken och sen så trycker du på uppgradera längst ner i rutan. där har du den!...ja du kan ju prova hehe. annars får du ringa <3

2009-08-26 @ 13:55:59
URL: http://acoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0