bat for lashes är en saga.



och det var ellas hem också.



åhh



söthjärtat elli.



oui



mat.



dona.



leta.



sitta på 12an med blommor överallt.



dricka te,



och god efterrätt.



si mumsa.



är tvillinglängd.



happyface!



roses really smell like mm mm :)



posah. (sistah)



sweetest thing.



honey.



elli visade sin klänningkollektion!



och sitt fina rum på kvällen.



, på morgonen!



hejdå ellas hem.

ja, det var alltså igår. nu sitter jag hemma, lyssnar på lite go musik. och så. det är få dagar kvar till massa fint.
hm. ja. nu är jag trött och funderar på att sova.
hade sådär jätteont som vi tjejer kan ha några dagar i månaden idag. det var inte så kul. inte ute. inte när det är varmt. inte när ett litet sött tåg kommer och folk är på. fast. sen blir jag sur, efter jag haft så ont att jag inte kan stå och måste ligga på en bänk och folk undrar vad jag håller på med, och förblir arg. jag gillar känslan då jag verkligen inte bryr mig om något som jag annars tänker lite för mycket på. då händer det alltid saker, när jag är så sur. jag får blickar och ser oväntade människor.
så. hejdå och ja.
sov bra helt enkelt.
pussarpepparkakorochjulgranar!

Kommentarer
Postat av: Ella

söthjärta, fina bilder

2009-08-09 @ 13:34:57
Postat av: Alicia

tack hjärtat

2009-08-10 @ 11:30:19
URL: http://acoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0