i could sleep i could sleep. when i lived alone.

goddag.
det känns som om att jag bara skriver om hur jag mår och om jag är trött eller om jag är hungrig eller om jag är ledsen.
inte om när jag är glad. och det är jag nu. lyssnar på lite way out west artister och gillar att det är blått ute.
så jag är glad. (fast nu failade jag, för jag är glad=hur jag mår)
också för att jag hittade en sak för en dag sedan.
ett fynd tycker jag!



en enkrona. hm. vad menar kvinnan?



jo, enkronan gjordes 1943.
hiss eller diss? ris eller gröt? honung eller sirap? vad tycker ni?
haha. eller inte.

en gång hade jag en 5krona i handen. jag vände på den och då stod det "lycka till!" på en liten lapp som var fasttejpad.
nu är det borta. lyckan?

ha det finare än måsen som kollar ut över stockholm på huset mittemot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0