Brunch utan mat

God morgon. Min dag ser väldigt slapp ut om jag försöker se hur den kommer att se ut.

Lite för slapp kanske. Eller vad säger jag, sitter här och klagar. Jag älskar ju slappa dagar.
Kanske klagar jag för att det är fult väder igen, eller för att jag inte har ätit frulle än. Men det säger jag ju inte rakt ut.
Så det är nog därför.
För en gångs skull ska jag laga något fint till frukost. Något mer ansträngande än bara macka och te.
Att göra sånna, lite mer antsrängande saker får mig att känna som att jag bor i en egen lägenhet och har det lite fint sådär. 

(Update baby) Det här inlägget tänkte jag posta för 2 och en halv timme sedan, men jag fick ett plötsligt besök av en "trojansk häst" och har försökt att fixa och hålla på för att få bort den. 2,5 tim senare och jag laddar ned ett borttagningsprogram. 
 


Nu ska jag faktiskt käka, innan mina ögon blir slukade in i datorn. (sitter alldeles för mycket vid datorn nuförtiden, och få ont i ögonen...haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0