la la la la la

när jag klär mig inspireras jag väl mest av allting. gillar att exprimentera och mixa olika accessoarer, kläder och färger. jag skulle nog inte säga att jag har något drag i kläderna jag bär. ibland kan jag känna mig mer åt det trashiga hållet, ibland åt det äldre, finare hållet. aa. ni förstår. men, så hittade jag en designer som kombinerar lite allt möjligt, lite hud och space-igt, lite annorlunda men ändå enkelt. dramatiskt. frisyrer, sminkning.
maria francesca pepe!







mfpepe


Kommentarer
Postat av: Cornelia

mycket vill ha där!

2009-01-14 @ 18:06:51
URL: http://corneliacorner.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är väldigt du helt enkelt sweetie! personligt och skitsnyggt!

2009-01-14 @ 22:55:02
Postat av: Ella

det var jag som skrev kommentaren haha

2009-01-14 @ 22:56:19
Postat av: Alicia

ja visst! :D love it!

2009-01-15 @ 17:17:21
URL: http://acoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0