come with me, my love, to the sea

Hej kl 23:16
idag gick jag och syster till beyond retro. jag hittade en schysst tee för 25 spänn och ett par solglajjor. dom kommer sitta fint på Peace and love och Arvika i sommar.

I inlägget "han därborta" berättade jag om en ung kille.
Idag på perrongen, sitter han där. längst ut på bänken. kollar sig runt lite beskymmersamt. om jag inte visste, så skulle jag inte veta. nu marcherade han inte, nu skrek han inte. han bara satt där. jag kollade på honom, och våra blickar möttes. han såg lite skrämd ut. nästan som att han tänkte "hon kan se att jag är annorlunda". han hade sina hörlurar hängandes runt halsen.

och så drömde jag något hemskt inatt. för hemskt för att vara sant.
jag ville nästan gråta när jag vaknade. jätte obehagligt.
nej,
nej.





brillorna på bild 1 och tröjan köpte jag idag. har ett par liknande brillor i färgen röd. mm :)

sea of love-cat power


Kommentarer
Postat av: Ella

snygging!

2009-01-20 @ 22:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0