driving down the road alone, catching teardrops in my hand

idag har jag suttit vid datan i princip hela dagen. och mmmm jag har inte lite ont i ögonen.
jag och merci kollade på the curious case of benjamin button, med brad pitt och forgetting sarah marshall igår. båda rockade fett. rekommenderas!

det jag hatar med söndagar är att man först vaknar och är glad för att det är en slappdag och man får sova sent en dag till. senare på kvällen, får man ångest för att det är skola imorrn och att man inte gjort det man ska. iförsig har jag sovmorgon till halv tio. men, bara jobbiga lektioner. åh, livet är tufft ibland. tycker ni inte?
ha ha.

jag pussar mitt vänstra knä och ber till nån att jag slipper tillbringa mer än 1 år till att träna en till fucking korsbandsskada.  
jag smakade ben&jerrys för första gången igår. cookie dough.
m m mhhhh baby!







don't know why-norah jones


Kommentarer
Postat av: ernstr

ja, precis så känner jag också med söndagar. Fast fett nice ändå att vi börjar elva idag...

2009-01-12 @ 09:48:40
URL: http://xenusism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0