i'm up in the air, i can't go anywhere, though i'm up in the air.

jag är lite hungrig, fast det var jag inte efter mormors goda mat. nejnej. ni skulle bara veta, ja.
snart tänkte jag sova, är dödstrött. varför är man uppe till halv 4 av ingen anledning?
jo för att det är underbart. bortsett ifrån nudå.


så fint blev det. inte världens katastrof, men lite konstigt är det ju.



och jag ville vara fin, för det är så härligt.

"men herregud"

där mormor kommer ifrån.

där sitter hon.

med mat.

och god dricka.

sen blev allt rött.

och vitt.



saker som påminner om mormor:

kylskåpets utsmyckningar.

träden och bladen.

foton på många.

och jag.

denna kanna lekte vi med mycket.

och jag har tillochmed för mig att den spelade en liten sång när man lyfte på locket. kanske en önskedröm eller något.

porträtt av mormor. mycket vacker.

klockor och dukar.

att man upptäcker nya små saker på olika ställen som egentligen suttit där hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Ella

Ditt hår! Så jävla snyggt! <3

2009-07-19 @ 23:25:38
Postat av: Alicia

Tack lovely! <3

2009-07-20 @ 17:34:12
URL: http://acoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0