kärlekens alla färjor

hej. hej, hejhejhej.
jag är tillbaka nu. och ja, det var hur mysigt som helst! vilken början jag har fått på den här sommaren. helt fantastiskt.
bäst var detektivbyrån och depeche mode. åh. ja. såå bra!
men. jag vet inte. det känns som om att man inte riktigt vet vart man är. jag bara reser kommer hem, reser. träffar massa människor. det är väl det som gör det hela så bra. äe. jag älskar festivaler.
och jag känner mig varm. för alla kyssar och alla små stunder som att vara i ett tält och höra regndroppar knastra på tältet och att jag vet att jag inte kommer få en droppe på mig, att skratta sönder magen med främlingar, se snygga, vackra människor varje sekund, lyssna på bra musik, snacka paramobiler vid midnatt och dansa arslet av mig en eftermiddag till live-sambamusik. det gör mig hel. sjukt fint.
sånt som gör en riktigt lycklig går knappt att förklara. speciellt när jag har svårt att uttrycka mig annars.
hm. ja. som vanligt.
ett konstigt dagboksinlägg typ.
enjoy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0