dinglar med benen, utanför fönstret, tänker, gissa.

har varit i göteborg i helgen, och haft mycket för mig. (fast på något sätt känner man sig lite tom ändå..)
här är iaf bilder från i torsdags, då jag målade pinnstolar och såg, tsm med ella, armand uppträda lite sött i kungsan.
och ja. jag har målat en del och skrivit lite i min anteckningsbok.
hm. ja. saknar något.
kärlek kanske? närhet?
eller vad vet jag.

  
 
 

hardcore-jobb alltså!
 

elli med en nytankad ipod
 

köpa te och kaka och sätta sig på en bänk i mosebacke
 

prata om resor och nyheter
 

blåsigt och turister
 
 
 


 

vacker musik till en mulen kväll
 

mycket garv och skoj :D

Kommentarer
Postat av: Ella

haha alla våra fina posar bilder :P ses imorgon! love

2009-07-27 @ 17:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0