i met a boy, i met a boy last night, he was the cutest thing i'd ever seen. i fell in love last night and i was dancing the whole way home.

sitter med håret framför ögonen och syster försöker sig på någon frisyr som hon hittat någonstans. så, det är ju trevligt.
jag tänker visa er lite nytt från lite olika ställen :)
och jusste! jag har klippt mig! till axlarna, som ni ser på bilden. senare idag blir det rött. en liten utmaning där, men jag hoppas det blir bra! det är ju så jädra fint, så jag måste prova. hörs sen,
pussen!


blus från mammmas kompis helene till mig och min syster.

vit fluga från en liten second hand-affär i arvika.

hjärthalsband likaså.

en annan blusaktik grej från helene.

en anteckningsbok från pocketshop. (30 kr, ganska billigt för en fin bok)

linne från helene.





en rosa lykta fick jag i present från elli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0