can i stay here with you? there's nothing i want more than to wake up on your floor

det är lite klurigt detdär med kameror. men tillslut lyckas man!
så jag har haft en lugn dag idag. inte gjort mycket. funderat lite.
timmarna har ungefär gått som minuter. och jag ska egentligen ha packat nu.
så min res-stress ökar lite där. men jag får försöka lugna ner mig. jag hinner. ja.
så. 17. tiden går snabbare än man verkligen tror. för, nyss gick jag ju ut nian?
nyss, gjorde jag mycket och inget? nyss var jag lite för mycket vilsen? (är det fortfarande, men vem är det inte?)
hm. aja. 17 och gammal. haha. nej. verkligen inte. ung som en lärka.
och hungrig?
konstigt.
eller nä. klart det inte är.
ge mig en tallrik vindruvor och lite goda kex med cheddarost på. tack.


denna bild är den enda ni får se idag från kameran. det tycks inte funka att ladda upp de andra här. hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0