come here let me kiss you now. i dont want to break your heart, i just want a brand new start.

sådär. nu beger jag mig strax iväg! är lite smånervös känner jag. magen känns lite obehaglig.
jag vet inte. det ska bli skönt med en riktig avkoppling. bara tänka massa (härliga tankar), rita massa, lyssna på massa musik. sola och bada. känna den kvava varma luften. hotellrummets doft. nu åker jag.

igår vad jag hos stinas kompis robin, tillsammans med stina dårå och felix.
en liten avslutning på allt. det var skoj och sjöng på jizz in my pants hela natten. vi lyckades också komma på typ 10 andra jizz in my pants-versioner och lite danser till låten.
jag fick prinsesstårta hemma också innan. det var.
som en prins.

ha ett fintbrasuperroligtskojsommarlov, så hörs vi om 2 veckor! 
jag gillar er, mycket. 
hjärta.  


min.

storasyster julia.

alma i en box.

stuvade makaroner.

helan och halvan.

jizz.

hem till midgård.


min sommar.

fina.

stinas sommar.


Kommentarer
Postat av: sbabe

kom hem kom hem nukka...saknar dig galet

kärlek kärlek skickar små brev till dig ofta på face bara checka när du kommer hem! <3

2009-06-10 @ 13:51:18
Postat av: Anonym

åh. älskar kylskåpspoesi

2009-06-14 @ 10:34:22
URL: http://noircommedujais.blogspot.com
Postat av: Anonym

hadet

2009-06-17 @ 02:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0