a love story

det känns som att jag försöker placera bloggen i något fack typ som jag tror att jag vill ha det. jag ser massa bloggar, känner, åh jag vill också ha det sådär fint och äkta. så blir man inspirerad och försöker ta med det här fast på sitt sätt. men ändå blir jag aldrig nöjd. det är alltid något som irriterar mig. jag vet inte. kanske för att jag e osäker. jag vill liksom ha det på ett sätt, men det blir aldrig så. då kan man ju undra varför jag inte bara ändrar om det på mitt sätt. jag vet inte varför jag inte gör det. antagligen för att jag inte vet vad jag vill. fast ändå vet jag vad jag vill, men inte vart jag ska ta vägen med det.
en systemkamera vill jag ha, för då skulle jag fota mer i min vardag, plus att jag gillar att fota. födelsedagspresent hoppashoppas.
jag vill ha en fin bakgrund, typ som den här killen har. en teckning med massa saker jag gillar.
jag vill ha en snygg header som hon.
våga skriva saker som hon. enkelt och betydelsefullt. våga skriva om kärlek.
kunna berätta saker som hänt,/händer. små som stora.
ha en känsla i foton, och text som hon, som gör att man blir varm och glad.
allt det där, fast utifrån mig själv.
vart ska jag börja?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0