Insider

Mitt internet är konstigt, segt och bara allmänt åhhhh. Men nu funkar det lite bättre, yey!
Annars har vi en sjukling på g här. Jag kan medge att hesheten i rösten lockade lite, och att känna sig "lite" sjuk, men när näsan började kännas som en stor potatis fylld med vatten var det inte så kul längre. Jag försöker verkligen inte låta sjuk när jag sitter här i soffan, då jag vet att mamma och syrran inte är intresserade av att bli smittade. Därför andas jag med öppen mun, vilket inte känns bättre....
så jag ska nog sova nu.
-bilder från i torsdags då vi bestämde oss för att skicka ett oväntat sms till vår kompis robin. (inget illa menat såklart. smset är en version av robert aschbergs intro till programmet insider. tänk mörk aschberg röst, fast med en helt annan person, som med våran kompis robin dårå. det blir skoj, må jag lova, haha!)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0