but you don't really care because i pay him.

åh. idag är väl lite sisådär. ingenting speciellt händer. och jag känner för ingenting. bättre blir det inte av äckliga låtar på 1an. men. åh. jag vet inte. allting är bara fyfyfy. och jag sitter här. undrar varför jag sitter så mycket vid datorn, när det finns andra saker man kan göra, som man faktiskt borde göra. ibland hatar jag min dator. det är kanske för att den är min lilla slav, som hypnotiserar mig. en liten varm hypnotiserande sak. fyfan. för nu så känner jag mig så äcklig i fingertopparna. de är smutsiga och trötta. varför går jag inte och lägger mig. för att jag är lite kokobäng i skallen. jag är lat. jag är något och inget.
ni hänger inte med, och det gör inte jag heller. så
därför ska jag bryta den magnetiska kraften mellan mina fingrar och de små svarta knapparna med vit färg.
och juste. the white stripes-bone broke. mother jesus!
godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0