do you wanna make love to me?

hejhej. snart kommer mercedes hit. och vi ska kolla film. mysigt va?
idag (eftermiddagen/kvällen) har jag ritat och lyssnat på fransk och sorgsen musik. inspirationen flyter på där alltså.
sen så ja, har jag pratat lite på msn, och glömt äta. så, det blir nog att vi äter lite plättar också. mjölk.
ja. min helg är hemma hos mig.
göra saker som,
lyssna på ny musik.
stirra ut,
äta, rita,
plugga (förhoppningsvis) och sova. mycket sovasova.
kanske en överaskning också, vem vet. (hoppas).





webcamen låg och skruttade under vardagsrumsbordet, så jag tog fram den!

(helt otroligt vad lätt det är att skriva, när själen är så fridfull och nöjd. orden flyter på som olja ju.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0