smile like you mean it

det jag tänkte skriva i förra inlägget var ju som sagt att det verkligen är trevligt och mysigt när man ser en kommentar poppa upp lite här och där, gamla som nya ansikten! sen skrev jag också om en sak som hände i omklädningsrummet på badhuset häromdagen. okej, så det var alltså en pojke och hans mamma som pratade, som det gör, om lite allt möjligt. plötsligt säger pojken:
"om du inte lalala (kommer inte ihåg) så dödar jag dig."
mamman var tyst. sen säger hon lite osäkert:
"nä, men det gör du inte"
"jo, jag kommer att döda dig."
pojken sa det med en ganska seriös och hotfull röst, som kanske inte var menat som mer hotfull än om han t.ex skulle hota med att kanske kissa på en. vilket betyder att han inte förstod innebörden i det han sa. men jag menar,
säger barn så?! hm.
en funderare där alltså...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0