got somebody he is a beauty

jag degar i sängen och tänker. varför tänker man så mycket för? jag hatar när hjärnan snurrar för snabbt och hjärtat inte hänger med. jag mår dåligt då, vem gör inte det? du tänker, försöker lösa alla problem och sätta allt på sin plats. försöker se hur framtider ser ut, hur du kommer att agera och vad som förväntas. man snörar upp sig i scenarion, och ibland blir det helt fel. allt sånt där. inte bra. därför kan jag tänka, tills jag känner att jag har korsat motorvägen. då säger jag till mig själv: tänk inte, det kommer när det kommer. ett väldigt bra tips, faktiskt.
så jag har glömt usb sladden hos stina.

= jag har inga fräscha bilder att ge nu.

och jag har legat i sängen i 2 och en halvtimme med laptopen i knät, så jag är helt varm och uschig.



no letting go-taken by trees


Kommentarer
Postat av: Hannah M

På den bilden ser du lite ut som en karaktär i någon bok. Och ja, jag vet hur jobbigt det är när man tänker för mycket. Som just nu känns det som att min hjärna är alldeles överhettad av allt tänkande och man kommer ändå inte till något slut på alla spekulationer heller! Uschusch.

2009-05-03 @ 15:19:48
URL: http://cirkuspojken.blogspot.com
Postat av: Alicia

säger du det? där ser man..:)

nej precis, helt hopplöst! man lurar sig själv bara och det slutar med att man blir ledsen, stressad eller helt lurad. det är inte sunt med för mycket tänkande, helt enkelt!

2009-05-03 @ 19:11:40
URL: http://acoco.blogg.se/
Postat av: sbabe

självklart komemr jag med den odjupa komentaren, "ali ditt ass har aldrig varit snyggare"

och så...vi har lovat oss...lev i nuet.

puss

2009-05-03 @ 22:21:37
Postat av: Alicia

haha! jamen tack sexy. i know i know...

2009-05-03 @ 23:24:08
URL: http://acoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0