jag gav upp för länge sen.

nu ska jag nog ta och göra en favorit i repris, för jag är lite småhungrig.
annars har jag kommit hem efter att ha sett änglar och demoner på bio.
men det enda jag tänker på just nu är hur mycket jag längar till Turkiet.
(och hur jädra rolig den där filmen var alltså)
lite noteringar att tänka på, ni som inte sett filmen. ni som har kan väl minnas och skratta litegrann och ge er ifrån er ett såntdär ihågkommande-åh-så-typiskt-ljud.. 
1. de är alltid på plats 2 min innan själva händelsen. alltid hejåhå, hej, hejåhå igen. 2. de är alltid han och hon. vad hände med poliserna? springer runt på en helt annan plats, tydligen. 3. fyfan vad vissa saker som "glasrutan", var så typiskt film. också när britten blev bränd. ena sekunden helt ajajaj, andra sek springer och jagar någon räv. haha okej inte räv. det lät så kul bara. men han springer iaf.
sånt där är så underbart skoj, tycker jag.

aja. godnatt. eller,
vi har ju långweekend!
godnatt iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0