Ivy League



godmorgon!
igår hittade jag 2 saker på ikea. och såg ut lite så. (då jag föll för 30-tals sminkningen och allt från i fredags.)
och bland alla ikealampor lös något annorlunda. de bultade lite inuti mig för han var lång mörkhårig trött svartklädd och så otroligt vacker. så jag bara gapade och drogs lite åt hans håll. hm.

sen fick jag en jättefint litet kollage i mitt huvud. så. rita? ska försöka.
men den innehåller en tjej och en kille, svartklädda, ensamma i två solstolar på en festival, kvällsmörker, en hand i stopp där!-läge där det står ian curtis, en rå kyss.
ja, ungefär.
 

Kommentarer
Postat av: Alice

snygg du e!!! <3

2009-11-08 @ 12:52:52
Postat av: Alicia

Åh tack milady, detsamma gånger tusen!! <3

2009-11-08 @ 18:10:54
URL: http://acoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0