my boys










en hastig morgon resulterade i en fläta. två flätor i en! och vinterkappan.
annars, har jag inte ätit middag och vill ut och känna lite på den kalla luften.
ehm. tänker.
det finns en kille i en affär härnere som har jobbat där jättelänge. ibland kollar vi på varandra genom skyltfönstret. men det var ett tag sedan. idag såg jag honom. jättevacker på sitt eget sätt. undrar varför jag inte bara går in i affären och ger mitt nummer. men det känns så, främmande. och osäkert. inte feghet, men har inte den typen av viljan. och så får jag den där "jag har flickvän" känslan.
och så är jag lite trött på att fråga, och aldrig få ett ja. ja! borde inte vara så svårt. om jag ska tänka, "struntsamma, en gång, en minut eller två av mitt liv" kan väl de tänka samma sak. fast, "de" är ju inte alla förstås.
mm. bara en av många tankar.

hejdå godkväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0