en hand i himlen.

jag vill bara stå och hoppa så jädra mycket till denna låt, och högt, så att klänningen flyger till rumpan och håret blir skitvarmt. se en person jag gillar och få den där känslan. ler bara jag tänker på det. sen kanske få en kyss eller två. stå nära någon i ett litet hörn. uppskatta varje minut. uppskatta varje rörelse. slänga med håret tillsammmans med 10 100 1000 personer. eller 3. spelar ingen roll. bara ha högklackade skor, veta att du vaknar upp i en säng du känner. stanna upp och ta in allting. se så mycket, känna så mycket, att man inte ens kan ta in det förns dagar efteråt. lite en festivalkänsla. det sista bandet, sent på natten.

vakna upp och le. 
känslan som man lever på i månader efteråt.   
jag vet inte vad ni får för känsla. kanske något helt annat.
äsch. ta bara och lyssna eller nått.



stor som ett dansgolv.

nu ska jag faktiskt sova. och kväva/döva denna äcklighet jag känner bara bubblar upp.
 

Kommentarer
Postat av: elin

fin låt det där!

2009-09-16 @ 10:59:06
URL: http://pratstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0