if the silence takes you than i hope it takes me too.






hej.
funderar på vilka av de möjliga filmer som går att hyra jag ska betala ungefär 30 kr för?
hm. jag och syster vill se en bra film. svårt! vi får väl se och så. det är så sjukt opraktiskt att vi bara har en tv hemma. och att allas datorer kraschar samtidigt.
jaja.

mina vita hörlurar är min räddning för musiken. det är en fin bas och de är, ja, inte kalla som snö iaf.
så. ibland ser jag bedrövlig ut för att de trycker in mina öron så de blir ömma. 
men det gör ingenting.

just nu lyssnar jag på death cab for cutie!
hjärta.
  

Kommentarer
Postat av: Julia

haha fyfan vad klockren bild! :)

2009-09-12 @ 21:31:37
URL: http://psyhco.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det beror väl på, sweeny todd är extremt otroligt bra (sasha baron cohen är med i den, gissa vilken roll!), big fish är egentligen ganska deprimerande, men otroligt fin. Se en idag och en imorrn!

2009-09-12 @ 22:52:31
Postat av: Alicia

-julie. jamen lite besvärad sådär. hehe :)

-anonym. ja, jag har hört att den är sådär, men en film som ändå måste ses! sasha baron cohen är väl en galen assisten om jag minns rätt?

ja. åh. fint. ska göra det två regniga dagar.

2009-09-12 @ 23:42:26
URL: http://acoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0