my heart it shatterd. and my friends were like you'll find someone better.



vad är du, jag, just då?
jag vill vara fågeln, du är himlen.
jag möter dig konstant, svischar förbi hinder.
hustaken kan jag utantill, jag vet var jag bor. 
stannar vid samma fönster, blickar upp mot samma torn och molnen, du, som rullar bakom tornet. 
sen börjar du helt plötsligt gråta. det faller och du är sårad. jag vet inte varför, men det träffar mig. inte när jag gömmer mig eller när jag är hemma, utan när jag andas, ute. sen blir du helt plötsligt hel igen och allt börjar om från början. 
du är inte som jag.


 


Kommentarer
Postat av: Ella

åh så vackert!

2009-09-06 @ 18:31:24
Postat av: Alicia

<3

2009-09-06 @ 18:46:29
URL: http://acoco.blogg.se/
Postat av: Julia

Fint skrivet hjärtat mitt!

2009-09-06 @ 21:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0