när broarna inte längre syns till

hej nu har jag rensat min nedersta låda och jag hittade alicia barnmodellen, en fin sång om kärlek och respekt av morfar-läraren, och en liten ihopknöglad lapp. ja. ni får se sen helt enkelt. *skrattryser*
sånt här är uppskattat. ett eget intiativ till att städa, rensa och känna att, själen är lite nöjd på något sätt. gott samvete.
samtidigt lyssnar jag på snuskigt igenkännande låtar med melissa horn.

godkväll. hoppas ni har det bra, skönt och gosigt. jag ska nämligen öppna min glasflaska med kapsyl till trocadero och njuta av lite dans från so you think you can dance på kanal 5.
godkväll, återigen.
då ni är söta och jag vill ha allt. jag vill ha min trocadero. nu.
hejdå. eller, hejdå :) för att passa in lite mer i inlägget.



(en inkasserad liten prickig scarf och en fake tattoo)

Kommentarer
Postat av: Julia

cool tattoo! :) pöss

2009-08-04 @ 23:43:28
URL: http://psyhco.blogg.se/
Postat av: alicia

ja, lite småball :)pussen!

2009-08-05 @ 12:18:09
URL: http://acoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0