wait, i think i just fell in love with your lips honey.



blött hår blir krusigt hår som blir ledsen.



två söta.



två juicy.







vanessas tattoo.



zenobia lider lite.


såhär såg det ut igår när zenobia och vanessa tatuerade in varsitt kinatecken på huden.
vänskap. fint.
och nu är jag så stressad så jag vet inte.. tåget går omca 2 timmar och jag har inte ens duschat.
hejdå. fina. hej till göteborgmoln.
jag ska dansa och sjunga lite för er som inte är där, med mig och tusen andra för att se underbara artister.

kanske hinner slinka in en bild eller två i ett nytt inlägg innan jag åker, annars.
kärlek.
hjärta.
kramar.

puss. och vi syns (om inte snart) på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0