man måste vara liten för att vara stor. varje ord är en hopplös dröm.




hm. jag är inte på humör för något. har kramp i handen efter de bilder som jag redierat från way out west.
det var en jobbig dag igår, och jag är bara ingenting just nu.
orkar inte lägga upp några bilder eller nått. orkar ingenting. bara åh.
nä.
bara en sån dag, ni vet, där kroppen inte orkar och huvudet är för tungt.
jag känner mig varm och har lite ont i halsen.
skoj.
eller, okej. ni kan få lite bilder.




festivalen började med loney dear. vackert.



fortsatte med vackra beirut.



vi såg röyksopp, ellen, stina och jag.



och den bästa, vampire weekend, såg vi, i regnet. trodde inte att man kunde må bättre än så. där. just. då.



och solen sken ibland,



vissa flyttade skyltar. way tou wes. lite snyggare, en aning galnare.



robyn och röyksopp var ett bra drag och mycket mycket folk stog och trängdes. stina klättrade i träd.



vi var glada på anthony and the johnsons.



dom var kära. ingenting.



vi skapade konst på ett vandrarhem.



och stötte på vackra örebroare.



..satt mycket.



dansade mycket..



var trötta.

och nu är jag ensam.
ensam och ensam med mig.
förstår inte riktigt varför. men det går ju bara att lyssna på ingenting-dina händer är fulla av blommor.
då, jag är varm som en ungsbakad tomat och kan kolla ut på en kvällshimmel.
varsågod, dagen.
du är inte min idag.
hejdå,
tom.

Kommentarer
Postat av: Julia

<3

2009-08-18 @ 08:35:41
URL: http://psyhco.blogg.se/
Postat av: Alicia

<3

2009-08-19 @ 16:26:19
URL: http://acoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0