Postcards from Italy

Hej igen. Jag ska strax gå och plugga som jag lovat mig själv sen...öh kl. 5?
Men, en sak bara. För någon dag sedan sa en kär vän till mig att. ja gissa. att,
Arctic Monkeys kommer till Way out west. Jag började nästan gråta. Drog en
"FIOOOOOOOOOOOOONAAAAAAAA" fast i why-version.
Ella lyckas alltid introducera mig för artister jag inte visste fanns. Det e som om en värld av ljuvlighet öppnas upp varje gång vi delar hörlur. Jag kanske ska säga vilket band jag blev kär i denna gång.
Beirut. Bara gå och sök på youtube. Lite random gick jag in på Way out Wests hemsida. och vilka hittar man inte där?
jo, beirut.
Jag måste dit. Punkt slut.
Jag har lånat mammas dator också. Nu kommer hon.
God kväll och god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0